What To Wear

Omdat mijn blog al een lange tijd stil staat ben ik op het idee gekomen om net als veel andere bloggers elke week een ‘what to wear’ post online te zetten. Niet alleen is dit handig als je even niet meer weet wat je wilt aandoen, maar een ‘what to wear’ post ook erg inspirerend om bepaalde items verschillend te combineren. Bij deze look staat de bustier centraal.

Op de catwalk is het al oud nieuws, maar nu zie je bustier ook steeds vader in de winkels hangen. Uiteraard kun je deze heel mooi dragen tijdens een avondje stappen, maar door te layeren kun je een bustier ook heel leuk overdag dragen. Er worden natuurlijk ook niet alleen sexy en kanten bustiers gemaakt. Omdat ik een van de grootste fans van layeren ben, ben ik benieuwd wat iedereen hiervan vind.

Dit is een echte ‘minimal, but not really’ look. De kleuren stemmen goed op elkaar af en zijn rustig; ivoor wit gemixt met lichtblauw en bruin tinten. Geen diepe kleuren zoals pikzwart en spierwit. Door onder de lichtblauw en wit gestreepte bustier een wit overhemd te dragen creëer je een casual look. Lichtblauwe strepen zijn trouwens een van de grootste trend van deze zomer. Door de look rustig te houden heb ik gekozen voor een bruine, straight-leg broek met een overslag en knoop detail. The smallest detail makes the biggest  difference. Door het bruin door te voeren kun je hierbij een lichte camel kleurige shoulder-bag dragen. Deze shoulder-bag is vrij simpel, maar perfect voor deze look om het niet te druk te maken. Omdat de bustier een zomers gevoel geeft heb ik gekozen voor bruine slippertjes. Maar met witte sneakers kun je ook perfect voor de dag komen.

Past dit bij jouw stijl? Let me know!

Liefs Emilia.

Pssttt, laat me weten wat voor jou onmisbaar is in jouw kleding collectie. Dan maak ik er een mooi setje van. schermafbeelding-2017-02-21-om-18-45-42

Geef een reactie

